Biroju pārvešana pārvietošana ar mums būs ātri un efektīvi. Izmantojot mūsu pašu plašo dažādu organizāciju biroju pārvākšanās pieredzi, tika izstrādāta efektīva pārvākšanās posmu tehnoloģiskā shēma. Šīs tehnoloģijas galvenā priekšrocība ir tās spēja nodrošināt uzticamu un labi kontrolētu procesu visos posmos, kas ļauj ātri un bez zaudējumiem pārtraukt biroja darba procesu un pēc tam tikpat ātri atjaunot to jaunā vietā. Augstākās klases biroju pārvākšanās serviss.
CargoRiga piedāvā profesionālus biroju un valsts iestādes pārvākšanās pakalpojumus. Mums var droši uzticēt mantu pakošanu, biroja mēbeļu demontāžu, iekārtu demontāžu un seifu transportēšanu – citiem vārdiem, visa veida darbus, kas tiek veikti uzņēmumu transportēšanas laikā.
Biroja pārvākšanās serviss ir savas īpatnības, ja objektā ir liela izmēra tehnika, dārgas mēbeles, tādas mantas var būt problemātiskas cilvēkiem bez pieredzes. Taču mūsu krāvēji, izmantojot speciālo aprīkojumu, veiksmīgi izjauc, iekrauj un izkrauj mēbeles galamērķī. Mēs spējam strādāt ar sarežģītām kravām, sniedzot pakalpojumus profesionāli, ātri un efektīvi. Biroja pārvadāšana piedāvājam dažāda veida kravas automašīnas. Pie mums jūs varat pasūtīt ne tikai biroja tehnikas pārvešanu vai biroja mēbeļu piegāde vai biroja aprīkojuma pārvietošanu, bet arī izvešanu uz poligonu un utilizāciju.
Cik maksā biroja pārvietošana? Cena ir atkarīga no:
1). Vai jums ir nepieciešami iepakojuma materiāli;
2). Darba apjoms un pasūtījuma izpildes ilgums;
3). Krāvēju skaits;
4). Kravas automašīnu skaits. Atkarībā no Jūsu biroja izmēra (mazs, vidējs, liels) tiek izvēlēta piemērotākā kravas automašīna;
5). Vai nepieciešams salikt un izjaukt mēbeles;
6). Smagu priekšmetu nonešana / uznešana un transportēšana ( piemēram seifs ).
Lai pasūtīt biroja pārcelšanās serviss, ir svarīgi sniegt pilnu informāciju.