Biroju pārvešana pārvietošana ar mums būs ātri un efektīvi. Izmantojot mūsu pašu plašo dažādu organizāciju biroju pārvākšanās pieredzi, tika izstrādāta efektīva pārvākšanās posmu tehnoloģiskā shēma. Šīs tehnoloģijas galvenā priekšrocība ir tās spēja nodrošināt uzticamu un labi kontrolētu procesu visos posmos, kas ļauj ātri un bez zaudējumiem pārtraukt biroja darba procesu un pēc tam tikpat ātri atjaunot to jaunā vietā. Augstākās klases biroju pārvākšanās serviss.
CargoRiga piedāvā profesionālus biroju un valsts iestādes pārvākšanās pakalpojumus. Mums var droši uzticēt mantu pakošanu, biroja mēbeļu demontāžu, iekārtu demontāžu un seifu transportēšanu – citiem vārdiem, visa veida darbus, kas tiek veikti uzņēmumu transportēšanas laikā.
Biroja pārvākšanās serviss ir savas īpatnības, ja objektā ir liela izmēra tehnika, dārgas mēbeles, tādas mantas var būt problemātiskas cilvēkiem bez pieredzes. Taču mūsu krāvēji, izmantojot speciālo aprīkojumu, veiksmīgi izjauc, iekrauj un izkrauj mēbeles galamērķī. Mēs spējam strādāt ar sarežģītām kravām, sniedzot pakalpojumus profesionāli, ātri un efektīvi. Biroja pārvadāšana piedāvājam dažāda veida kravas automašīnas. Pie mums jūs varat pasūtīt ne tikai biroja tehnikas pārvešanu vai biroja mēbeļu piegāde vai biroja aprīkojuma pārvietošanu, bet arī izvešanu uz poligonu un utilizāciju.
Cik maksā biroja pārvietošana? Cena ir atkarīga no:
1). Vai jums ir nepieciešami iepakojuma materiāli;
2). Darba apjoms un pasūtījuma izpildes ilgums;
3). Krāvēju skaits;
4). Kravas automašīnu skaits. Atkarībā no Jūsu biroja izmēra (mazs, vidējs, liels) tiek izvēlēta piemērotākā kravas automašīna;
5). Vai nepieciešams salikt un izjaukt mēbeles;
6). Smagu priekšmetu nonešana / uznešana un transportēšana ( piemēram seifs ).
Lai pasūtīt biroja pārcelšanās serviss, ir svarīgi sniegt pilnu informāciju.
Mūsdienās arvien biežāk uzņēmumi saskaras ar nepieciešamību mainīt savu biroja atrašanās vietu. Neatkarīgi no tā, vai tas ir saistīts ar paplašināšanos, optimizāciju vai jauna tirgus apguvi, biroja pārvākšanās process var būt izaicinošs un laikietilpīgs. Tāpēc mēs piedāvājam profesionālu biroja pārvešanas un pārvākšanās servisu, kas padarīs šo procesu ātru, vienkāršu un bez stresa.
Kāpēc Izvēlēties Mūsu Pakalpojumus?
1. Pieredze un profesionalitāte
Mūsu komanda sastāv no pieredzējušiem speciālistiem, kuri ir strādājuši ar visdažādākajiem projektiem. No maziem birojiem līdz lieliem korporāciju kompleksiem – mēs zinām, kā efektīvi un droši organizēt jūsu pārvākšanos.
2. Individuāla pieeja
Katrs uzņēmums ir unikāls, un tāpēc mēs piedāvājam individuālu pieeju katram klientam. Mēs pielāgojam savus risinājumus jūsu vajadzībām, lai garantētu maksimālu apmierinātību.
3. Visaptveroši pakalpojumi
Mēs piedāvājam visu, kas nepieciešams veiksmīgai pārvākšanai:
Iepakošanas materiālu nodrošināšana.
Mēbeļu un tehnikas demontāža un montāža.
Transporta pakalpojumi.
Pēcpārvākšanās uzkopšana.
4. Laika un izmaksu optimizācija
Mēs strādājam efektīvi, lai samazinātu jūsu uzņēmuma dīkstāves laiku un nodrošinātu konkurētspējīgu cenu.
Mūsu Pakalpojumu Priekšrocības
Drošība un uzticamība
Jūs varat uzticēties, ka mēs uzmanīgi apiesimies ar jūsu biroja mantām. Mēs izmantojam kvalitatīvākos iepakošanas materiālus un pārbaudītas metodes, lai nepieļautu bojājumus.
Elastība
Neatkarīgi no tā, vai jums ir steidzama pārvākšanās vai jūs plānojat ilgi iepriekš, mēs pielāgojamies jūsu grafikam.
Visaptveroša organizācija
Mēs šķirojam, iepakojam, pārvietojam un uzstādām jūsu biroja aprīkojumu jaunajā vietā, lai jūs varētu koncentrēties uz savu darbu.
Bieži Uzdotie Jautājumi (BUJ)
1. Cik ilgu laiku aizņem biroja pārvākšanās process?
Pārvākšanās ilgums ir atkarīgs no biroja lieluma un jūsu vajadzībām. Maziem birojiem tas var aizņemt vienu dienu, bet lielākiem projektiem nepieciešamas 2–3 dienas.
2. Vai piedāvājat iepakošanas materiālus?
Jā, mēs nodrošinām augstas kvalitātes iepakošanas materiālus, kas pasargā mēbeles un tehniku no bojājumiem.
3. Vai varu uzticēt jums elektronisko ierīču pārvietšanu?
Protams! Mēs specializējamies elektronisko ierīču, tostarp datoru, printeru un serveru, drošā transportēšanā.
4. Kā tiek veikta mēbeļu montāža jaunajā vietā?
Mēs piedāvājam profesionālu montāžās servisu, lai jūsu birojs būtu gatavs darbam pēc iespējas ātrāk.
5. Vai piedāvājat apdrošināšanu?
Jā, visi mūsu pakalpojumi ir apdrošināti, lai nodrošinātu jums pilnīgu mieru.
Padomi, Kā Sagatavoties Biroja Pārvākšanai
Plānojiet laikus Jo agrāk sāksiet plānot pārvākšanos, jo vieglāk būs izvairīties no problēmām. Izveidojiet sarakstu ar darāmajiem darbiem.
Informējiet darbiniekus Paziņojiet saviem darbiniekiem par pārvākšanās plāniem un informējiet par jauno atrašanās vietu.
Organizējiet mantas Iedaliet biroja mantas kategorijās – dokumenti, elektronika, mēbeles utt. Tas atvieglos iepakošanu un izvietojumu jaunajā vietā.
Atbrīvojieties no nevajadzīgā Pārvākšanās ir lieliska iespēja atsvaidzināt biroju, atbrīvojoties no nevajadzīgās tehnikas vai dokumentiem.
Pārliecinieties par jaunās telpas gatavību Pirms pārvēšanas pārliecinieties, ka jaunā telpa ir pilnībā gatava lietošanai.
Kā Notiek Mūsu Pārvākšanās Process?
Konsultācija Mēs uzklausām jūsu vajadzības un izstrādājam individuālu plānu.
Iepriekšēja sagatavošana Iepakojam un sagatavojam visas mantas transportēšanai.
Droša transportēšana Mēs piegādājam jūsu mantas jaunajā vietā, izmantojot uzticamu transportu.
Montāža un izvietojums Uzstādām mēbeles un tehniku, ievērojot iepriekš saskaņoto plānu.
Uzkopšana Pēc pārvēšanas mēs uzkopjam telpas, lai jūs varētu nekavējoties sākt darbu.
Sazinieties Ar Mums
Ja plānojat biroja pārvākšanos, sazinieties ar mums jau šodien! Mēs garantējam profesionālu, ātru un drošu servisu, kas pielāgots jūsu vajadzībām.
Tālrunis: +371 26101715
E-pasts:
Ja jums ir nepieciešams iepakojuma materiāls, pārbaudiet šeit pieejamību.
Seko mums Facebooka vai Instagrama vai Youtube.
Kravas automašīnu izvēle, nospiediet šeit
Ko mūsu klienti saka par mums? Atsauksmes